Γεγονός Μάθησης *Vol1



Αλλαγή του Θέματος!




Πόσο βαρετή και αποκρουστική μπορεί να είναι η όψη ενός ανιαρού φόντου/θέματος στην οθόνη του υπολογιστή μας ή του κινητού μας κατά την ανάγνωση των email μας;; Εμένα πάντως μου δημιουργούνταν μια δυσανασχέτηση όταν έλεγχα τα email μου στο gmail! Ωστόσο δεν έμπαινα στη διαδικασία να κάνω κάτι να το αλλάξω! Και την προηγούμενη Τετάρτη παρουσιάστηκε η αφορμή!

Στο σπίτι της φίλης μου της Κωνσταντίνας ήμουν! Όταν εκεί που καθόμασταν θυμήθηκε να ελέγξει τα email της για να δει αν της στάλθηκαν κάποιες οδηγίες για μια εργασία! Και ενώ δεν υπήρχε κάποιο νέο email στα εισερχόμενα της και η ίδια άρχισε τη μουρμούρα, εγώ είχα μείνει να χαζεύω το χρωματιστό και παιχνιδιάρικο με μπαλόνια και παιδάκια φόντο που είχε. Από μέσα μου είπα: Εδώ είμαστε! Και προσπερνώντας τη μουρμούρα της φίλης μου, απαίτησα να αλλάξουμε το θέμα στον δικό μου λογαριασμό στο gmail. Και ήταν τόοσο απλό!

Πηγαίνοντας στις ρυθμίσεις, επιλέγεις Θέματα και απλά διαλέγεις την εικόνα που σου αρέσει ανάμεσα από πολυάριθμες επιλογές που σου προσφέρει το gmail καθώς και δυνατότητες να τροποποιήσεις αυτές τις ήδη υπάρχουσες εικόνες όπως θάμπωμα ή βινιετάρισμα. Ωστόσο αν τυχόν και δεν ικανοποιηθείς με καμία από όλες αυτές που προτείνονται, μπορείς να χρησιμοποιήσεις κάποια δικιά σου εικόνα της αρεσκείας σου. 

Ορίστε και η διαφορά!



Τέλος, όσο αναφορά τον τρόπο με τον οποίο έμαθα για την αλλαγή θέματος, είναι προφανές και από την παραπάνω περιγραφή πως το αυτό το γεγονός μάθησης προέκυψε εντελώς τυχαία και ολοκληρώθηκε μέσα σε λίγα λεπτά. Θα μπορούσα βέβαια να το είχα ψάξει μόνη μου ή να ρωτούσα απλά νωρίτερα κάποιον φίλο μου.   





Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις