Γεγονός Μάθησης *Vol2


Το Αλλιώτικο Κομπιουτεράκι!



Είναι γεγονός ότι όλοι μας έχουμε παιδευτεί με το να προσπαθούμε να κάνουμε διάφορους υπολογισμούς και πράξεις είτε νοερά είτε γραπτά και να φτάνουμε σε λανθασμένα αποτελέσματα.. 
Ταλαιπωρία ΤΕΛΟΣ! Η λύση βρέθηκε! Και το όνομα αυτής MyScript Calcutator! 

Η ξαδέρφη μου που πηγαίνει στο Λύκειο ζήτησε τη βοήθεια μου με κάτι πράξεις για να τελειώσει γρηγορότερα με κάτι ασκήσεις.. Εγώ φαντάστηκα-φοβήθηκα πως θα εκτελέσουμε τις πράξεις χειρόγραφα με τον παραδοσιακό τρόπο (έτοιμη ήμουν να αρνηθώ) και όμως όχι!
"Τι λες καλέ;;", είπε, "Σιγά μην καθόμαστε να υπολογίζουμε μία μία όλες αυτές τις πράξεις!"
Εμένα απλά με ήθελε για να μεταφέρω τις πράξεις στην συγκεκριμένη εφαρμογή στο κινητό της (αγγαρεία δηλαδή) χωρίς κόπο βέβαια, χωρίς σκέψη και κυρίως χωρίς λάθη. 

Αυτήν η εφαρμογή είναι διαφορετική! Γράφοντας απλά και μόνο τον μαθηματικό τύπο που σε παιδεύει στην οθόνη του κινητού σου αρκεί, από εκεί και πέρα τα υπόλοιπα τα κάνει η εφαρμογή για σένα!
Επίσης, η εφαρμογή υποστηρίζει πράξεις με τριγωνομετρία, λογαρίθμους και σταθερές πέρα από τις άλλες βασικές λειτουργίες.. Ωστόσο, δεν τα καταφέρνει με εξισώσεις (πρόβλημα!).


Ιδού ορισμένες πράξεις που προέκυψαν παίζοντας!





















Κοίτα να δεις πόσο εύκολος τρόπος υπάρχει τελικά! Αν δεν ήταν η ξαδέρφη δεν θα μάθαινα την εφαρμογή αυτήν ποτέ! Ηλιάνα ευχαριστώωω!!💗

Υ.Γ. 
Εκτελεί και απλές πράξεις! 😂

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις