Γεγονός Μάθησης *Vol3



Μορφοποίηση ΤΏΡΑ! 






Χαίρεται και Χρόνια Πολλά! 

Προς μεγάλη μου έκπληξη και χαρά παράλληλα (χωρίς κακία το λέω), διαπίστωσα στο διάστημα των διακοπών του Πάσχα πως υπήρχαν και άλλα άτομα τα οποία είχαν να παλέψουν με διάφορες εργασίες για τις σχολές τους και εγώ που νόμιζα πως θα ήμουν η μόνη από την παρέα! Αλλά όχι! Ευτυχώς (για μένα) βρέθηκαν φίλοι (δυστυχώς για αυτούς) να με συμπονέσουν και να κατανοήσουν τον πόνο μου...    

Αφήνοντας τον δικό μου πόνο και παρακολουθώντας τον πόνο μιας φίλης μου να βασανίζεται με μία απαλλακτική εργασία στο Word, για τη σχολή της κατάφερα και εγώ να ανακαλύψω το εβδομαδιαίο μου γεγονός μάθησης (Ναιιι!!👏👏)!

Όλοι μας έχουμε παιδευτεί με αυτό! Είμαι σίγουρη! Όλοι μας έχουμε χάσει χρόνο! Έχουμε εκνευριστεί και συγχυστεί πολύ! Ο λόγος για κάποιο απόσπασμα κείμενου που όλοι μας κατά καιρούς έχουμε αντιγράψει και έχουμε επικολλήσει σε κάποιο έγγραφο Word, από κάποια ιστοσελίδα στο διαδίκτυο και για κακή μας τύχη δεν έχει την ίδια μορφοποίηση με το δικό μας κείμενο! Άντε τώρα να ψάχνεις να αλλάζεις γραμματοσειρές, μέγεθος, χρώμα κλπ. Από εδώ και πέρα θα κάνουμε το εξής απλό - πολύ απλό: 


  • Αρχικά, μαρκάρουμε το απόσπασμα που έχουμε μεταφέρει στο έγγραφό μας. 
  • Έπειτα πατάμε Ctrl + Space. 
  • Και είναι έτοιμο! Και ολόιδιο όλο τις αρχικές μας μορφοποιήσεις!

Ορίστε η διαδικασία! 






Εύκολο είναι! Χρήσιμο είναι! Δεν είχε πάει το μυαλό μου ότι υπάρχει τρόπος να γλιτώσω χρόνο με τις συγκεκριμένες μορφοποιήσεις (αλλιώς θα το έψαχνα), μέχρις ότου έτυχε να βρεθώ μπροστά στη διαδικασία αυτή! 

Καλή τύχη στη φίλη και σε όλους εμάς με τις εργασίες μας!!✌

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις