Γεγονός Μάθησης *Vol7

White Noise & Ηρέμησες!



Χαίρεται, χαίρεται!

Ιούνιος: Ο μήνας που σηματοδοτεί την αρχή του καλοκαιριού! 🌊🌞 & ο μήνας εξεταστικής!😫 Στο mood των ημερών λοιπόν, οι συζητήσεις κινούνται & γύρω από το διάβασμα. Για έναν φίλο μου μεγάλο πρόβλημα στο διάβασμα του αποτελούσαν οι ενοχλητικοί θόρυβοι, οι ενοχλητικές συζητήσεις στη βιβλιοθήκη ακόμη & οι ομιλίες από το διπλανό διαμέρισμα (Λες & δεν ξέρουν ότι είναι περίοδος εξεταστικής & όλοι τους τώρα βρίσκουν να κάνουν φασαρία!). 

Μου έμαθε & μένα πως να γλιτώσω από τους διάφορους θορύβους που μπορούν να αποσπάσουν την προσοχή μου από το διάβασμα! Η εφαρμογή που τα κάνει αυτά λέγεται White Noise & θα μας βοηθήσει να ηρεμήσουμε & να χαλαρώσουμε, είτε να διαβάσουμε είτε απλά να μας μεταφέρει από τη φασαρία στον ωκεανό, στην ζούγκλα & στο κελάηδημα των πουλιών μέχρι στη βουή των δρόμων, στον θόρυβο του σεσουάρ & άλλα πολλάα!

  • Η εφαρμογή περιλαμβάνει γύρω στους 40 διαφορετικούς ήχους για όλα τα γούστα. Ωστόσο, μπορείς να κατεβάσεις & άλλους. Ενδεικτικά:





  • Υπάρχει η δυνατότητα δημιουργίας δικών σου συνδυασμών ήχων! Καθώς & λίστες αναπαραγωγής & εναλλαγής διαφορετικών ήχων ανάλογα με τις προτιμήσεις σου.




  • Επιπλέον, η εφαρμογή μπορεί να χρησιμοποιηθεί & ως ξυπνητήρι! Ναι ναι & να αντικαταστήσει τον ενοχλητικό θόρυβο του ξυπνητηριού με τους ήχους που θα ήθελες να ακούς για να ξυπνήσεις! Πχ εγώ θα ήθελα να ξυπνάω δίπλα στο κύμα, την παραίσθηση αυτή μπορεί να μου την χαρίσει!🌊






Η αλήθεια είναι ότι δεν θα έμπαινα από μόνη μου στη διαδικασία να ψάξω να βρω κάποια εφαρμογή με ήχους για να μην αποσπώμαι από τους διάφορους ήχους του περιβάλλοντος μου. Ωστόσο, την εφαρμογή θα την χρησιμοποιήσω για ξυπνητήρι & να ξυπνάω ήρεμα ακούγοντας όο,τι ήχο μπορώ να φανταστώ! 🐦🐸🌌💦🎶



Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις